Internetové stavebniny sú jeden z najväčších eshopov so stavebným materiálom pre hrubú stavbu rodinného domu na Slovensku. Cieľom selfpromo balíka bolo vytvoriť dostatok obsahu pre komunikáciu na sociálnych sieťach, ktoré klient doteraz takmer vôbec nevyužíval, zvýšiť dôveryhodnosť značky, odprezentovať firmu a šírku portfólia a ukázať firmu a partiu okolo nej ako ľudskú a serióznu firmu.
vytvorenie scenára
natáčanie videa u klienta
fotografovanie u klienta
napísanie case study
spracovanie interview
postprodukcia videa
PREFIS je medzinárodne úspešná IT a consultingová spoločnosť pôsobiaca v oblasti implementácie a vývoja špecializovaných treasury a risk management systémov. Cieľom Customer balíka bolo získať pre PREFIS referenciu od Centrálnej banky Nigérie a presvedčiť o kvalitách služieb, ktoré spoločnosť poskytuje.
vytvorenie scenára
natáčanie referenčného videa
spracovanie interview
postprodukcia videa
spracovanie case study
spracovanie citácií
Firma s takmer 100-ročnou históriou a na nemeckom trhu 1-tka v predaji zatepľovacích systémov, fasádnych a interiérových farieb. Mali sme česť byť nielen organizátorom 4-dňového športového podujatia pre takmer 200 zamestnancov z 11 krajín, ale popri tom spracovať na vyžiadanie klienta aj dlhšie „dokumentárne“ video a nafotiť takmer 1700 fotiek.
organizácia eventu
natáčanie videa
fotografovanie eventu
postprodukcia videa
Mestská časť Vajnory sa zapojila do charitatívnej akcie „Na kolesách proti rakovine 2019“ a my sme boli pri tom. Športové podujatie, ktorého cieľom bolo zapojiť občanov do športových aktivít, aj dobročinná finančná zbierka. Cieľom self-promo balíka bolo zdokumentovať 12-hodinový priebeh všetkých športových aktivít a poďakovať sa tak ľuďom za ich podporu a za angažovanosť.
natáčanie videa
fotografovanie u klienta
spracovanie interview
postprodukcia videa
In Form Slovakia je organizátor skvelých odborných konferencií, akou bol aj 16. ročník konferencie Marketing Live, ktorá na Slovensko opäť priniesla nielen medzinárodne uznávaných speakrov z oblasti marketingu, ale aj vyše 100-vku nadšencov z marketingu a reklamy. Okrem toho, že Refero bolo hosťom a súčasťou programu, pripravili sme aj imageové self-promo video, doplnené o krátku anketu so spíkrami konferencie.